Assalamualaikum...gumbira betul hati tok cik dapat cucu saudara lagi, ni cucu saudara tok cik yang ke 13 okeh! hahaha...amboi! subur beno family tok cik ni yer..beberapa bulan akan datang ni akan bertambah lagi dan lagi dan lagi..raya sok kocek tok cik rabak okehhh!

Nak tahu tak ni anak siapa? ni lah anak pada anak saudara aku yang paling aku sayang iaitu si Mok! siapa yang kenal aku akan tahu lah si Mok tu anak saudara kesayanganku, anak2 saudara yang lain pun aku sayang jugak cuma Mok ni bukan sajer anak saudara aku tapi tempat aku mencurahkan segala suka dan duka dan segala rahasiaku ada ditangannya, waaa! bahye tu! jadi oleh kerana aku rapat sangat dengan Mok tu jadi sekali gus perasaan aku pada anak yang baru dilahirkannya ni menjadi cucu saudara yang sangat aku sayangi, cam cucu2 saudara yang lain jugak! kena kabor guper tu! kang ada plak yang nak majuk2 kecik2 hatti!    
Ni lah dia buah hati pengarang jantung aku yang terlatest sekali, baby boy yang comen..kalau boleh hari2 nak nengok! sehari tak nengok boleh jiwa kacau tau! nak2 dia punyer bau! terbau-bau sampai tido..
Dikesempatan ni, aku nak ucapkan Tahniah pada anak saudaraku Damayanti atau Mok, semoga cepat sihat, selamat berpantang yer...pakai bengkong kuat2 kalau nak pinggang macam i...kehkehkehhh

Klik, jangan tak Klik!

Blog Widget by LinkWithin