Assalamualaikum...

Esok aku akan terbang ke Mumbai untuk bercuti, tak sabar rasanya kerana Mumbai adalah tempat impian yang memang aku teringin sangat nak pergi! dulu pernah berdetik dalam hati aku ni yang impian nak ke mumbai hanyalah mungkin angan2 dan mungkin tak akan jadi kenyataan tapi siapa sangka dengan impian tu tuhan mengizinkan aku menjejakkan kaki kesana, syukur alhamdulillah dengan rezeki yang kau berikan ini Ya Allah..

Doakan aku selamat pergi dan selamat kembali semula di tanah air yer...

Byeeeee!!!!


Assalamualaikum semua...berjumpa lagi kita walaupun tak selalu..hehe..
malam2 macam ni tetiba mata tak boleh lelap plak! sambil baring2 dapat jugalah update cerita pendek aku nari..bukan apa, cuma nak ucapkan terima kasih pada kawanku yang tersayang iaitu Adnan Ibrahim atau lebih fofulernya dengan nama Mat Gebu. Siang tadi aku gi rumah dia, rasanya dah banyak kali jugalah aku menerejah rumah dia sejak dia selalu beli barang dengan aku...kononnya customer ar...buekkk! macam ar business beso2 juta2! hahahaaa...tak kira ar eh..asal business halal!
Terima kasih mat kerana hidangkan aku hidangan yang sedap2 setiap kali aku datang! dari setiap tahun raya ataupun hari biasa, ni lah rumah yg selalu aku kunjung, selesa sangat gi rumah mat ni dan yang aku paling suka sekali dengan mak Yah iaitu mat punya mak! dah ku anggap macam mak aku, dah ar perwatakkan, minat dan penyakit sama macam mak aku pas tu apa jer yang kita selalu bualkan buatkan aku selesa sangat! macam berbual dengan mak sendiri. Pernah dulu anak saudara aku kawin mat, abang dia dan mak Yah ni sanggup datang jauh juga tu, dah ar masa tu mak Yah sakit! jalan pun pakai tongkat masa tu tp digagahi juga datang kemajlis tu, bukan senang nak cari kawan dan keluarga yang macam tu, senang cerita aku sayang keluarga mat ni terutama mak Yah dan bak (bapa mat) , kalau mat tu tak payah cakap ar..selalu saja aku adukan masaalah aku dan yang paling bestnya mat ni kalau dah rapat berkawan dengan dia, selalu jer dia inbox kat fb atau sms tanya khabar dan keadaan kita. Dulunya aku tak sangka aku boleh berkawan dengan mat sehingga sekarang ni kita memang rapat! pada aku keluarga mat tu keluarga aku juga. (Aku sayang juga dengan Sis Lin dan Kak Ct Delima walaupun kita jarang berjumpa tp mereka adalah kawan yang baik dan memahami) Sis Lin tu sekepala dengan aku! mengong! dia juga kawan tempat aku merapu! hahahaaa...

Ok lah, dikesempatan ni aku nak ucapkan terima kasih lagi sekali pada kawanku Adnan Ibrahim atau Cik Mat Gebus, dan semoga ceria2 selalu! nak cakap semoga sihat selalu takut kena pelangkung dengan mat! ngee...

Pssttt! matttt....tengah mengilap anu tu kan, pas ni cari tempat yang sesuai lah yer untuk letak anunya tu..kehkehkehhh!

Klik, jangan tak Klik!

Blog Widget by LinkWithin