Assalamualaikum dansalam sejahtera kepada semua kawan2 yang mengenali Suejoshua, semoga kalian sihat2 selalu..
Alhamdulillah...masih dipanjangkan umur untuk kita ketemu lagi di alam maya ini semoga hidup kalian semua dirahmati....dah lama rasanya aku tak update blog sendiri, nak kata malas tu idak ler juga, mungkin kesibukkan disepanjang anak2 cuti sekolah ni yang memisahkan aku dari blog ni, lagi satu pun sebab bawa anak2 turun naik K.L to JB berulang alik sebab Mr Joshua sekarang ni kerja disana dan sambil2 tu adalah juga bawa anak2 bercuti sekejap2 ke Genting Highland dan juga ke Bukit Tinggi, apa tak nya kan dah kat situ jer tempat sejuk! konon2 berangan ada kat oversealah kan..hehe

Sementara sempat nak update ni aku masukkanlah beberapa gambar semasa aku bercuti sekeluarga dan juga gambar2 aku buat tatapan kawan2 disana yang masih merindui aku, semoga gambar2 ni boleh mengubati kerinduan korang (amboi...ye ye jer ada orang rindu! ntah2 takde yang ingat lagi pun!) hehe..

Bersama anak2 yang sedang membesar...lama dah tak jumpa kan dan dah nampak besar yea anak2 aku..




Mr Joshua, Rico dan Rhea..

Mr Joshua bersama anak2nya yang tersayang...

Beberapa keping gambar terbaru dari aku, hasil makan sekali jer sehari...dah slim okeh walaupun sebelum ni ada nampak tembam sikit! hehe..berjaya kurangkan tembam nak2 bahagian lengan dan perut! ngeee...




Terbaru dari aku dan Mr Joshua, sampai kita ketemu lagi yea...bye..byeeee!

6 Ulasan:

Chekgu Azrine berkata...

cantik hakak..hehe

azian berkata...

grrrrrrrrr...mkn sekali jek sehari...me??mana cukuppppppppp....hahhahaha...dasar mkn byk kak sy nih...kwang kwang kwanggggg

Suejoshua berkata...

Terpaksa tahan mkn sbb nak pakai baju cantik2, hehe...

eqbalzack berkata...

Teruskan menulis Sue. EZ pun skrg dah slow sbb tuntutan belajar. sibuk. Tapi kalau tak update followers tanya kenapa senyap je..so update juga la jwbnya. hehe

-eqbalzack-

Suejoshua berkata...

Tu la pasalnya EZ...kadang selitkan juga masa update walaupun busy...hehe..

eynda berkata...

Haaaaa...sekali sehari je makan? Eynda tak sanggup hehe...

Klik, jangan tak Klik!

Blog Widget by LinkWithin