Rico, Rica dan Rhea...mereka jantung hatiku

Bersama anakku Rica, cepat sangat masa berlalu...dia yang dulunya anak kecil yang tak tahu apa2 dan kini dia dah bisa aku panggil anak gadis, anak dara pun ok gak!! 

Dialah kawan tempat aku meluahkan perasaan suka ataupun duka, juga dialah yang banyak membantu kerja2 rumah, pendek kata kebanyakkan kerja rumah memang dialah yang banyak buat sekarang ni, bersyukur aku dapat anak macam Rica ni, semoga Tuhan sentiasa melindungi anak2 aku dan semoga anak2 aku menjadi manusia yang berguna, amin..

1 Ulasan:

♥LOVE2COOK MALAYSIA♥ berkata...

Your kids are so adorable dear Sue. May God bless your family with lots of love and happiness.

Was browsing through your old and new Diwali posts that came up in the linkwithin, you are such a sweetie!

Klik, jangan tak Klik!

Blog Widget by LinkWithin