Assalamualaikum semua...waaa...rajin plak nak meng update yer si Suejoshua ni! mana tak rajinnya tetiba nari line internet kat sini macam roket! masukkan berapa banyak gambo pun dia punya laju...zuppppp! terus masuk! ngeee sukeee!
Tapi mandangkan takde resepi dan acara masak memasak, aku masukkan gambo2 aku berlibur bersama kengkawan jer ar erkkk! maklom ar orang baru baik sakit sikit, terus jer nak merayap merambu tak hengat! lagi plak ada kawan dari jauh yang datang! haaa! tu yang makin panjang langkah kaki nih!
Jommm...tengok apa yang aku buat selepas baik dari sakit!


Haaaa! tu diaaa! makan! makan! makan! tu jer dari memula jumpa dia ni sampai lah laaa ni tak sah kalau tak makan jer manjang! dulu aku dengan diorang ni, alah masa kat denmark dulu setiap kali jumpa mesti tak lain tak bukan acara makan2! la ni dah balik Msia kalau jumpa diorang pun masih lagi acara yang sama iaitu makan! yang lelain tu nampak gems nyer...tapi aku ni ghoper tu jer! hakak kan mentennn! bluekkk! menten konon! padahal memang nko tu jenis kuntet kak oi! makan banyak pun ghoper tu jer arhhh!


Dr Kama bersama family, ni lagilah kaki makan! tengok perut dah tahu kan..kan..hahaha


Kenyang perut suka hati! tinggal pinggan mangkuk kosong jer! yang kat belakang meja kitorang dah sorokkan sebab tinggal bekas jer...dan yang kat bawah meja memang tak nampak! si Dr Kama baik punya cover perut letak anak dia ehh! padahal dia yang makan paling banyak! hahaha!


Lepas membuncitkan perut tempat paling sesuai sekali merehatkan dan menurunkan apa2 yang tersangkut kat perut ialah melontarkan segala angin2 yang tersangkut! gi mana...


Yer...kita gi Arab! tak caya errr...tengok tu kan ada unta kat belakang tu!
Aku gi Arab bersama kawan aku Tazril dan yang lagi sorang tu doktor ok! sesiapa yang sakit leh jumpa dengan dia tapi kalau sakit hati! tak dapek nak nolong!
Bebenonyer bukan aku bertiga jer gi Arab ni, ramai yang gi...jom kita nengok sapa lagi yang gi..


Bebenonyer bukan gi Arab ar...tempat tu nampak jer macam kat negori Arab tapi kitorang gi karaoke jer benonyer...cer tengok tu, Zana pun ada! dan yang penting jangan malu jangan segan! buat jer karaoke tu macam umah sendiri yer...hahaha!


Hahaha! yer..yer jer Zana tu! hanya aku dan dia jer yang tahu lagu apa yang sedang dinyanyikan itewww!


Yer...pasangan serasi pada hari itu! dialah kawan bergaduh dan bergumbira aku! walaupun duduk jauh, dia di k.l dan aku di jb tapi selalulah gak kita berjumpa! kalau aku ke k.l mesti cari dia dan kalau dia ke jb mesti cari aku! tapi jangan salah sangka ok! kita memang serasi bersama tapi hanya sebagai kawan! aku ni besa ar! banyak kawan lelaki! bak kata si Tazril ni, aku mak ayam dia! hahaha!


Lepas dia nyanyi...dia lagi! dan lagi dan lagi! perut tu cover sikit Dr Kama oiiii!


Mok pun ada! baru nak jadi mak buyong tapi tak lepaskan peluang nak nyanyi gakkk walaupun kadang2 angin muntah2 dia datang! sempat berduet dengan somi terchenta! dorang ni memang kaki karaoke!


Alamak! Mr J pun ada ar...bukan senang nak dengo dia nyanyi tau tak! tapi sporting gak Mr J nak nyanyi tau setelah dipaksa oleh isterinya! kehkehkehhh!
Sebok jer anak koret dia tu! mesti ada jer menyelit kat atas riba!!!


Haha! penuh perasaang nko aku nyanyi walaupun sore ala2 macam nak taknak keluar! maklom ar batuk belum baik lagi tapi aku bedal jugak nak nyanyi! kiranya perasan sore serak2 basah ar... kalau Ella dengar sore aku confirm menangis hentak2 kaki hokkey! muahahaha!
Ok ar...aku stop dulu! nak gi klinik sat! batuk menjadik balik ni pastu dah janji dengan anak2 nak bawa depa pi tengok wayang! kita jumpa lagi nanti k...cauuuuuuu!

Klik, jangan tak Klik!

Blog Widget by LinkWithin