Sabtu! yezzaaaa! selalunya hari sabtu memang hari yang aku paling suka, selain dari hari shopping, hari sabtu ni lah hari untuk aku bercuti dan buat sesuke hati aku! tapi hari sabtu nari aku tetiba macam jadi baik ar plak, kengkonon hari ghajin nak melayan anak2! mmm...muskil2! mesti ada paper nih??
Ehhh! mana ada paper...sebenarnya aku kesian tengok anak2 aku, dak Rico dan Rica tu, sekolah dah ar stress banyak kerja sekolah, pastu dengan tuitionnya lagi, nari pun diorang pi sekolah ganti tapi disebabkan diorang sekolah blah pagi, so petang2 leh juga ar bawa diorang berjalan..huhu...kesian kat diorang kan..
Tadi pas bebudak ni balik dari sekolah, aku dok peratikan muka2 diorang, dah ar naik legam dek berjemur kepanasan cuaca kat sini, baunya pun toksah cakap ar..masemmm! tapi siyes tau! aku kesian kat diorang ni! jadinya aku tanya ar kat diorang, ada apa2 yang diorang nak ker...atau nak gi jenjalan mana2 ker kan..terus jer memasing cakap nak pi tengok wayang! waduhhhh! bebenonyer aku ni kalau pi tengok wayang, bukan jadi apapun! maksut aku nanti wayang yang tengok aku! ngeee....tapi layankan anak2 punya pasai, calo bete! kita pi serang panggung wayang nari! cakap jer nak nengok citer apa, daddy banjer! bukan mummy banjer yer..

Klik, jangan tak Klik!

Blog Widget by LinkWithin