Astaga....dah lama nko aku ni tak pi hunting, ketagihan kemelandaan jiwa dan ragaku telah membuatkan jiwaku merana...ececehhh! nak muntah plak mendengonyer! ekekekkk!
Sebenarnya semenjak balik Msia ni kesempatan nak pi menghunting porcelain lama dan barang2 antik terbatas, mana taknyer Mr J aku tu bz tak abis2, nak mengajak kuncu2 aku kat sini memasing kebizian kije, yang bizi nak kawennyer lain hal, haduh! aku pun sebenonyer bizi gak, mana nak nguruskan hal rumah lagi, rasanya macam tak mencukup-cukup jer masa nak dibagi-bagikan...apapun kena ar banyak bersabar! buat satu2, pelan2 insyaallah semuanya akan selesai gak, doakan segala urusan aku dipermudahkan yer...masehhhh!!!
Oleh kerana masa nak menghunting tu takde buat masa ni, jadinya aku pi menghunting online jer ar kat internet, banyak gak kalau rajin dok menghunting dalam internet ni cuma kalau kat dalam internet tak ar boleh nak tawo menawo! kalau geng2 antik yang dok jual tu boleh juga nak tawo menawo tapi kalau kena yang jauh2 kat luar negeri memang cam tu ar ghoper regenyer.
Baru2 ni aku berkenan dengan 2 biji tureen antik, tureen ni memang tureen lama, usia tureen yang aku suka ni katanya berusia lebih puluhan tahun dan regenya mencecah hebuan hengget, tapi hati dah berkenan apa nak buat! aku suke!!! nak gakkk! nak gakkkkk!!!!


Ghoper tureen ni dah macam tureen purba kala! memang antik sesangat ar ghopernyer...nengok jer dah tahu kan!! aku suke! sukeeeee sangat! dua biji tureen antik ni pastinya akan aku jaga dengan penuh kasih sayang, hamboiii!!! dan akan menjadi koleksi aku yang sangat bernilai!

Klik, jangan tak Klik!

Blog Widget by LinkWithin